وصل نیوز
وصل نیوز

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار...
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
نويسندگان
سجاد عبدلی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 22429
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

قتل 2000 تومانی کارت شارژ  <-PostCategory-> 



جنايت براي «کارت شارژ نسيه»!


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

متهم در بازسازي صحنه قتل عنوان کرد:

جنايت براي «کارت شارژ نسيه»

جواني که پيرمرد مغازه داري را به دليل ندادن کارت شارژ نسيه کشته بود، صبح روز گذشته در حضور مقام قضايي و کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي چگونگي وقوع قتل را تشريح کرد.به گزارش خراسان، متهم ۲۶ ساله اين پرونده جنايي در حالي که حلقه هاي آهنين قانون، دستانش را مي فشرد در سه راهي محل جنايت واقع در خيابان سامعي بولوار بهمن خواجه ربيع از خودروي پليس پياده شد. 

نگاهي حسرت بار به در مغازه خوار بار فروشي انداخت و يک لحظه در افکار خود غوطه ور شد؛ شايد با خود مي انديشيد اگر آن روز چاقو در جيبش نگذاشته بود، اکنون کابوس اعدام آزارش نمي داد. جمله «مواظب اظهارات خود باشيد و حقيقت ماجرا را بيان کنيد» که از سوي قاضي اسماعيل شاکر عنوان شد، رشته افکار متهم را پاره کرد. 

او که اکنون متهم به قتل عمد است، مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت و پس از معرفي خودش گفت: آن روز براي خريد کارت شارژ وارد مغازه پيرمرد شدم و از او خواستم يک کارت شارژ نسيه به من بدهد ولي او به من ناسزا گفت و من هم با فحش جوابش را دادم و از مغازه بيرون آمدم. در اين هنگام پيرمرد مغازه دار در حالي که يک چوبدستي داشت، به طرفم آمد و ضربه اي به سرم زد. من هم با يک دست چوبش را گرفتم و با دست ديگر چاقوي جيبي ام را بيرون کشيدم و ضربه اي از پشت به شانه اش زدم.

در زمان درگيري، بستگان پيرمرد هم از منزل بيرون آمدند که يکي از آن ها داماد او بود. من يک آجر برداشتم و به طرف شيشه منزل آن ها پرت کردم. در اين هنگام ديدم که ۲ نفر از دوستانم هم آمده اند. من سرم را گرفته بودم که اهالي محل ما را از هم جدا کردند و من به اتفاق دوستانم از محل رفتم.گزارش خراسان حاکي است: هنگامي که متهم در حال تشريح چگونگي وقوع قتل بود، به جواني که کنار در منزل مقتول ايستاده بود، اشاره کرد و گفت: آن جوان (داماد مقتول) من را با چوب زد! 

جوان مذکور هم که با دستور مقام قضايي اجازه دفاع از خود را يافته بود، گفت: در پي سر و صداي ايجاد شده، از منزل پدرزنم بيرون آمدم که ديدم پيرمرد چاقو خورده است. وقتي به طرف او رفتم ۲ نفر از دوستان متهم دست هاي مرا گرفتند. او در حالي که آستين خود را بالا مي زد، اضافه کرد: اين فرد (متهم) ۲ ضربه چاقو به ساعدم زد که آثار آن هنوز نمايان است. پس از آن هم شيشه را شکست و قصد ورود به منزل را داشت که در يک لحظه با دوستانش و با موتورسيکلت از محل فرار کردند اما من در آن لحظه هيچ چيزي در دستم نداشتم.

بنابراين گزارش، زماني که متهم چگونگي وارد کردن ضربه چاقو به پشت شانه پيرمرد را بازسازي مي کرد، قاضي شاکر پرسيد: وقتي تو کارت شارژ نسيه از مغازه دار خواستي او گفت من نسيه نمي دهم پس چگونه نزاع شما شروع شد؟ متهم پاسخ داد: او به من ناسزا گفت من هم جوابش را دادم! با اعترافات صريح متهم در محل وقوع جنايت، مقام قضايي دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و بدين ترتيب متهم اين پرونده جنايي در حالي که با اطرافيان و پدرش که در محل حضور داشتند، خداحافظي مي کرد سوار خودروي پليس شد و در آينده تاريک خود فرو رفت. 

اين گزارش حاکي است: در آغاز بازسازي صحنه قتل، کارآگاه احسان حسن نژاد (افسر پرونده) به تشريح اين پرونده جنايي پرداخت و گفت: پس از فرار متهم و ۲ همدستش از صحنه حادثه، عمليات اطلاعاتي و پليسي با انجام يک سري تحقيقات ميداني در محل وقوع جنايت آغاز و مشخص شد که متهمان به محل نامعلومي گريخته اند. وي با بيان اين که مجروح حادثه پس از ۴۸ ساعت بستري در بيمارستان جان سپرد، ادامه داد: در نهايت با دستورات ويژه قضايي، متهمان اين پرونده جنايي دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند. 

متهم در حاشيه بازسازي صحنه جنايت و در گفت وگويي کوتاه به خراسان گفت: من چوپان بودم و درسي هم نخواندم. پدرم مرا خيلي نصيحت مي کرد اما به حرفش گوش نکردم و الان هم خيلي پشيمانم يک بار به خاطر مواد مخدر دستگير و روانه زندان شدم ولي بعد تبرئه شدم. وي افزود: يک فرزند خردسال دارم که چند ماه بود او را نديده بودم و دلم برايش تنگ شده بود اما من هيچ وقت اعتياد نداشتم.

سابقه خبر

بنا بر گزارش خراسان در تاريخ 91.3.27 مأموران کلانتري خواجه ربيع مشهد از وقوع نزاع دسته جمعي در خيابان سامعي ۹ اطلاع يافتند و به دستور سرهنگ علي بانژاد (رئيس کلانتري خواجه ربيع) براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند.

بررسي آنان مشخص کرد که پيرمرد ۷۹ ساله اي در اين درگيري با ضربه چاقوي جواني به نام علي مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. پس از گذشت ۲ روز از اين حادثه پيرمرد در بيمارستان جان سپرد و بدين ترتيب عمليات پليس با دستور ويژه قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز شد.

با دستگيري ۳ متهم اين پرونده جنايي، يکي از آنان به ارتکاب قتل اعتراف کرد و ۲ همدست وي نيز به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعي روانه زندان شدند./خراسان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:14 توسط سجاد عبدلی |
مطالب پيشين
» یک هشدار خطرناک
» امیر علی داداش منه که تو بیمارستان امام حسین 6 آذر 91 فوت شد
» اخبار روز یکشنبه 19 آذر
» خواص شلغم
» نمیشود به رهبری نامه نوشت وانتقاد کرد؟؟؟
» 12نشانه اینکه هنوز دهنت بو شیر میده...ازدواج نکنید...
» سخن سر دبیر در ماهنامه شماره جدید
» خواندن این پست به همه همشهریان اصفهانی علی الخصوص کسانی که کودکان زیر15بیمار دارند پیشنهاد میشود
» همایش شعر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان
» آثار تاریخی شرق اصفهان
» مرام یک بازیکن
» بازگشت مجری ممنوع الکار به شبکه بازار
» کمک علی دایی به مردم ورزقان
» کتاب مروج زنای با محارم به بازار آمد
» اینجا بدون من جایزه گرفت
» مراقب دشمنان رهبری باشید(رحیم مشایی)
» هاشمی رفسنجانی چرا؟؟
» نزدیکترن زن به اوبا ما دختری از شیراز است...+تصویر





پيوندها


اخبار سیستان و بلوچستان شهر خبر مهدی هاشمی+عکس استقلالی ها قلعه نویی را از عزا در آوردند شرایط محیا شود خاتمی به میدان می آید هاشمی رمز انتخابات 91 را کلید زد محسن رضایی امضا کنندگان سوال از احمدی نژاد واکنش ایران به انتخاب اوباما قیمت طلا ونقره به روز قیمت خودرو عاقبت دختر بی گناه شیعه خانواده ای که .... ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وصل نیوز و آدرسhttp://www.vaslnews.LXB.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آمریکا
تبلیغات2
تیتر جدید ترین اخبار سیاسی
اخبار ورزشی وصل نیوز
تبلیغات
طنز نامه وصل نیوز
اخبار روز کشور در ماهنامه وصل
پزشکی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com